Клипы - LMFAO - Sexy and I Know It (Parody) "Lazy & I Know It"

# 84456
00:04:00
Поделиться

Категория ролика: LMFAO клипы

Get at me on Facebook & Twitter!

Facebook:
Twitter:

Lazy and I Know It. Parody of "Sexy & I Know It" Official Music Video By LMFAO. Written and Produced by Danny Dizzy. Camera Work by Adriel Gonzalez / Mike Cruz & Sound Design by Zak Ickes. Actors & Talent: Norelle Cretarolo, Najah Muhammed. Special Thanks to Sofya Levina for promoting the crap outta this video!!!

LYRICS:

At the crack of dawn, I grab a little coffee while I sit and yawn
When I'm in my bed, there ain't a single thought runnin' through my head yeah
Gotta get to class but I don't wanna move my lethargic ass yeah
I wake up shuffle 'cross the floor
I bet you ain't seen a guy this lazy before, huh

Don't wanna do homework x3
(I'm Burned Out)
Just wanna drink coffee x3
(I'm Burned Out)

Where I hear my alarm I just listen to it beep
there's so many things to do but all I wanna do is sleep
I got zero motivation but I'm trying not to show it, show it, show it, show it
I'm Lazy and I know it.

I'm lazy and I knowww
Don't wanna get a job cuz it's far too convenient to be a slob hey
I got a mexi-stache and it's not about to go unless you pay me cash what
I'm always layin' around when I'm not on my bed I'm nappin on the ground hey
Blue sweater with some comfy pants,
I'm not about to move and you'll never see me dance

Don't wanna do homework x3
(I'm burned out)
Just wanna drink coffee x3
(I'm burned out)

When I wake down the hall I can barely stay awake
I can work from 30 second then I need to take a break
I got zero motivation but I'm tying not to show it show it show it show it show it
I'm Lazy and I know it

Check it out
All I wanna do is watch a DVD
All I wanna do is play a PS3
All I wanna do is drink a lemon tea hey
I'm burned out yeah

I'm burned out x4
Комментарии (0)
Добавить комментарий

похожие ролики | ролики автора